Start communicating
Sahiwalian
Recent Village Updates
Login to find out
has added a new journalMERAY KAL KI BAAT
AAJ MEIN, KAL KI LIKHNAY BETHA HON.
Jab class mein dakhil hua to pehla din nahin tha.Pehlay bhi is school mein perh chuka tha is school ki buniyaad ki pehli iint mein he to bana tha pehla registered student DPS sahiwal ka.Per phir walid ki transfer ki wajah se dosray shehar muntaqil hona para tha.Per jab KAL wapis is shehar ke isi school mein dakhla hua to aathween ki class mein KAL phir se pehla qadam rakhtay he yeh aankhein kuch shanasa chehray dhondnay lagi jo kuch pehlay bhi dost rehchukay thay to kuch chehray janay pehchanay nazar aye thay jin mein BASHIR AHMED,ADEEL SARIM,IMRAN SABIR, aur aisay he kuch aur thay.
Ajj bhi teraa saal baad bhi woh sab KAL ki he baatein to lagti hein.
Woh khaas tor per guzra pehla din,woh jimmy ki geir hazri per teacher ke remarks keh shuker hai koi shararat nahin hogi aur khamoshi rahegi class mein.Aur woh sari shetaniyan,woh sari sochein,woh nadaniyan woh kabhi teacher ka naraz hojana woh kabhi teacher ko manana.
Yeh sab bus KAL ki he baat to lagti hai.
Woh doston se hansi mazaq.Woh naye doston ka izafa.Woh imran jillani ka isterha school mein aatay he dost ban jana.Woh taraf hussain ka perhai mein her dum madad ko tayar rehna aur in sub doston ka group banjana.Woh befikri ki baatein.Woh lunch boxes apas mein share ker kay khana.
Yeh KAL ki baat he to hai.
Woh free period ki her waqt dua kertay rehna.WOh P.T.I sir se chupna.Woh janab AARIF sir jaisay pasandeeda teacher ke period mein hansi mazaq ke sath perhai.Woh Akmal sir jaisay new teacher ke sath jaldi ghul mil jana.Woh Miss Sehsrosh jaisi zaheen teacher ke teaching style ko college life tak miss kerna.Woh Principle sir ke jallad malik azaad se dor dor rehna keh kahin sir ka bulawa na le aye.
Yeh sab abhi KAL ki baatein he to lagti hein.
Woh napukhta zehan ki sochein woh college ki azaadi ka inteezar ( jo keh sab se napukhta soch sabit hui baad mein ) woh matric ke aakhri dinon ki ground mein beith ker tiyaari woh teachers ka puray inhmaak se perhana.Woh summer camp ki classes.Woh summer camp mein chup ker jana aur samosay lana.
Aaj bhi TERA saal baad KAL ki si baat lagti hai.
Aur woh fair well jis mein teachers ke sath chota sa khushnuma mazaq,woh refreshments aur phir kuch teachers ka humein yeh keh ker Aezaz(honour) dena keh thodi shararti honay ke bawajood yeh class ab tak ki behtreen class rahi aur phir is class ka hisaa honay per fakhar mehsos kerna.Aur meray is school ki bunyaad ki pehli iint honay pehlay registered student honay ke aezaz ka ziker principal sir ne aksar kerna aur khush hona.
Tera saal baad bhi KAL ki baat he to lagti hai.
AUR AAJ JAB YUN HE GUZRAY WAQT KO SOCHTA HON TO AAJ BHI TERA(13) SAAL BAAD BHI BUS GUZRAY KAL KI BAAT LAGTI HAI
BUS MERAY KAL KI BAAT-:
ADNAN KHALID
OB-7, 1997
MOB# 0300 9450202.
17:58:16
Friday, 18 January, 2008
Gopokes05
bad roads.. miserable trafic, same college chauk.. everyone bzy in elections.shahidclc
Refit of Jinah hall,farid town police station road gone double and relevently good departmental store Niagra in collage chowk.rooj
i heard that sahiwal.......Gopokes05
haan jii.. kidher.. life kasie ..let me know.
rooj
nothing much... main abhi tuk gawachi nahi hon.. still here..pakistan janay ka bhi koyi pata nahi... i am taking summer off... n than i'll apply for job. So wat is going on with u,,,how's life?in new session any gossip will work, like any new shop, resturent, or people.
Gopokes05
hey rooj whats happening.kidher ho itne dino se.. long island mein gum gyi kia
so pakistan ka chaker kab lug reha hai.. any time soon ya meri tara..koi pta nehi.
waisay koi job ki try ki ya ayashi ho rehi hai abhi tak.
and kabhi kabha message hi ker diya kero.. pta rahe ye sahiwalian abhi tuk zinda hai ;). and funny thing what gossip do you expect in your new session.



