Ranjish he sahih
ranjish hii sahii dil hii dukhaane ke liye aa
aa phir se mujhe chhoR ke jaane ke liye aa
pahle se maraasim na sahii phir bhii kabhii tau
rasm-o-rahe duniyaa hii niibhaane ke liye aa
kis kis ko bataayeNge judaa?ii kaa sabab ham
tuu mujh se Khafaa hai to zamaane ke liye aa
kuchh to mere pindaar-e-muhabbat ka bharam rakh
tuu bhii to kabhii mujh ko manaane ke liye aa
ek umr se huuN lazzat-e-giriyaa se bhii mahruum
ai raahat-e-jaaN mujh ko rulaane ke liye aa
ab tak dil-e-Khush-feh?m ko tujh se haiN ummiideN
ye aaKhrii shammeN bhii bujhaane ke liye aa
- Ahmed Faraz
aa phir se mujhe chhoR ke jaane ke liye aa
pahle se maraasim na sahii phir bhii kabhii tau
rasm-o-rahe duniyaa hii niibhaane ke liye aa
kis kis ko bataayeNge judaa?ii kaa sabab ham
tuu mujh se Khafaa hai to zamaane ke liye aa
kuchh to mere pindaar-e-muhabbat ka bharam rakh
tuu bhii to kabhii mujh ko manaane ke liye aa
ek umr se huuN lazzat-e-giriyaa se bhii mahruum
ai raahat-e-jaaN mujh ko rulaane ke liye aa
ab tak dil-e-Khush-feh?m ko tujh se haiN ummiideN
ye aaKhrii shammeN bhii bujhaane ke liye aa
- Ahmed Faraz



Comments on this journal
U had posted your comment twice. I deleted one thinking that the other will be there but i guess u deleted the other one...
Allah hafiz
vo dil navaaz hai nazar shanaas nahii.n
meraa ilaaj mere chaaraagar ke paas nahii.n
kaisa tarap rahi hon thats y making fun of my ownself.....ab khush.....yeh zakham apkai doston ki hi anayat hai.....ufffffff isai kya nam dain hum....
appreciate my guts that confronting morons alone
ahh
arz kiya hai:
ta.Dap uThuu.N bhii to zaalim terii duhaa_ii na duu.N
mai.n zaKhm zaKhm huu.N phir bhii tujhe dikhaa_ii na duu.N
aik aur arz hai:
ta.Dapate hai.n na rote hai.n na ham fariyaad karate hai.n
sanam kii yaad me.n har-dam Khudaa ko yaad karate hai.n
Mohabbat ki raahoN meiN aa ker to dekho
TaDapne pe mere nah phir tum haNso ge
Kabhi dil kisi se laga ker to dekho
ahhhhhhhhh
arz kiya hai mohtaram:
hosh vaalo.n ko Khabar kyaa beKhudii kyaa chiiz hai
ishq kiije phir samajhiye zindagii kyaa chiiz hai
Hosh ke nakhun lo laDki....
:)
HOrozon ki jaye g barat rangili ho g raat naseebars sab nachain gai... lallalallaaaallalaaaa
hmm folks mehndi song
chita horizon banaiarai tai kasni dupatai waliye horizon sadqai tere tai...papapapapapapaalallalululalal aa
"Apni to yeh aadat hai keh hum kuch nahiN kehte..."
Aur mushkil yeh bhi hai keh
"Hum bolega to bologe keh bolta hai"....Lolz.
Another problem is that at times I cant help coming up with some instantaneous and witty replies and find it so hard to resist saying whatever comes to my mind and this is one of those occassions.
In that context all I can say is I will accept any gift as long as it's wrapped in red and gold...ha ha ha
I just hope that now I have put an end to this JE and oh yes...you all are free to delete any of your comments...Thanks U. Come again.
I have a nice green sari i can wear, i better get my gold jewelry out of my safe!! Gosh, I better get my nails done too.
We don't our new bhabhi to say horizon ji had scruffy friends/relatives.
By the way Horizon ji, what would you like as a wedding gift??