Obaidullah Aleem
kuch ishq tha kuch majburi thi so maiN ne jivan vaar diya
maiN kaisa zinda aadami tha ek shaKhs ne mujh ko maar diya
Yeh sajaa sajaaya ghar saaqi meri zaat nahiN mera haal nahiN
Ai kaash kabhi tum jaan sako jo us sukh ne aazaar diya
maiN Khuli huwi ek sachchayi mujhe jaanane vaale jaante haiiN
maiiN ne kin logoN se nafrat ki aur kin logoN se pyaar kiya
Woh ishq bohot mushkil tha magar aasaan nah tha yuN jeena bhi
Us ishq ne zindaa rehne kaa mujhe zarf diya pindaar diya
Eik sabz shaaKh gulaab ki thi ek duniyaa apne pyaar ki thi
Woh ek bahaar jo aayi nahiiN us ke liye sab kuch haar diya
MaiN rota huuN aur aasmaan se taare TuuT-te dekhta huuN
Un logoN par jin logoN ne mere logon ko aazaar diyaa
Woh yaar hoN ya mehboob mere ya kabhi kabhi milne vaale
Ek lazzat sab ke milne meiN woh zaKhm diya ya pyar diya
maiN kaisa zinda aadami tha ek shaKhs ne mujh ko maar diya
Yeh sajaa sajaaya ghar saaqi meri zaat nahiN mera haal nahiN
Ai kaash kabhi tum jaan sako jo us sukh ne aazaar diya
maiN Khuli huwi ek sachchayi mujhe jaanane vaale jaante haiiN
maiiN ne kin logoN se nafrat ki aur kin logoN se pyaar kiya
Woh ishq bohot mushkil tha magar aasaan nah tha yuN jeena bhi
Us ishq ne zindaa rehne kaa mujhe zarf diya pindaar diya
Eik sabz shaaKh gulaab ki thi ek duniyaa apne pyaar ki thi
Woh ek bahaar jo aayi nahiiN us ke liye sab kuch haar diya
MaiN rota huuN aur aasmaan se taare TuuT-te dekhta huuN
Un logoN par jin logoN ne mere logon ko aazaar diyaa
Woh yaar hoN ya mehboob mere ya kabhi kabhi milne vaale
Ek lazzat sab ke milne meiN woh zaKhm diya ya pyar diya



Comments on this journal
Mehel to hawayi tha sau hawa ho gaya
Lekin meiN apne khaboN ka qarz khwah ho gaya
Yeah nice piece of multi tasking. Keep it up. You're naseebing while working and I work while naseebing. Lolz. Incidentally when I read your comment I was in the middle of open heart surgery. Now that's what I call real good multi tasking
MeiN ne har gul ki mehek, saba ki uRaan ko maqrooz kar diya ab.
Bill kahaN rawana karuN?
:)
Lolz.
:)
:)
BTW my earlier cooment was for the she of the above ghazal that you had pointed below:
maiN Khuli huwi ek sachchayi mujhe jaanane vaale jaante haiiN
maiiN ne kin logoN se nafrat ki aur kin logoN se pyaar kiya
I agree to what you said. If you read the home page, that was the idea behind this village to go a step further and discuss our own perception about a sher, nazm, ghazal etc and to exchange thoughts about the poet himself, herself, the background of his/her works and so on.
I always say that poetry is like any other form of art where there are multiple dimensions and its always intersting to try throw light as how we individually understand it and also to try and talk about the poet's point of view.
Welcome to the village. Its not only a pleasure but also an honor to have you onboard.
Hey everybody. Let me also introduce our new member to you all. She has an admirable taste in shayeri as well as knowledge and depth and has also written on her own. In fact, oh_please is one of handful people that i started interacting on naseeb in the very early days. Due to presssure of work and other responsibilities she was inactive on naseeb but hopefully has now found time and oppurtunity to be back.
aazaar = injury, torment, woes
vo taGaaful karate karate imtihaa.N tak aa gaye
Aazaar kya hain Horizonji?
:)
:)
:)
aa.Nkho.n aa.Nkho.n me.n baat bhii kar lii
aashiqii me.n bahut zaruurii hai
bevafaa_ii kabhi kabhii kar lii
ham nahii.n jaanate chiraaGo.n ne
kyo.n a.ndhero.n se dostii kar lii