DHTML Menu / JavaScript Menu Powered by Milonic
Already a member? Sign In

Village Journals help
Resonate your identity with Naseeb journals. Express your opinions, share your thoughts, post your writings and connect with like minded people through the power of expression.

Hum is par kuch nahiN likhaiN gay


Beshak ye bayaz tumhari hay
aur hum bhi tumharay heiN........ lekin
(ya thay ...lekin)
Hum is par kuch nahiN likhaiN gay

Hum likhaiN is par naam?....nahiN
Paighaam?...NahiN
Ashaar?.......NahiN
sarkaar?......NahiN
Hum is par kuch nahiN likhaiN gay

Dil ka jo tumharay safha hay
wo aaj jo bilkul saada hay
us par bhi to likha tha hum nay
Ek naam, kabhi
paigham,kabhi
ashaar, kabhi
sarkaar, kabhi
woh safha tum nay dhoa daala
woh safha bilkul saada hay

Ab kaaghaz kay is safhay ko
kiyuooN laa kar aagay rakhti ho
kiyuooN naam, piyam,ashaar likhaiN
ham loag to jo sarkaar likhaiN
ek baar likhaiN
ham is par kuch nahiN likhaiN gay
ham is par kuch nahiN likhaiN gay
 

Add Comments

 
Add
 

  Comments on this journal

Login to find out (January 30, 2008 at 10:17am)
TG
Tell her Cognac sharab nahiN hoti
 
Login to find out (January 30, 2008 at 10:03am)
LOLz!
 
Login to find out (January 30, 2008 at 9:52am)
"Go hath meiN jumbish nahiN aankhoN meiN tou dum hai
Rehne do abhi saghar o meena mere aagay"

BTW that's an under statement :P
lolz
 
Login to find out (January 30, 2008 at 9:43am)
TG, hope everything is alright for you. I hate how doctor's visit wastes almost entire day.

Horizon...Yes ladies are doing fine here. Its lamha-e-fikriya for guys); Too bad I cant even challange saying "kuch karlo nojawano uthti jawaniaaN hein"...LOL!
 
Login to find out (January 30, 2008 at 9:35am)
Bohot khoob Mohtarmeen (or whaatever) lol

Keep up the good work
 
Login to find out (January 30, 2008 at 9:14am)
main us se milney ko ik bar taras gai.
woh shaks jis ke hath main mera naseeb tha
Beautiful indeed.

TG... I translated another nazm on my JE just for your viewing pleasure:)
 
Login to find out (January 30, 2008 at 8:25am)
Is this village turning into Ghostville now or no one cares about Ibne Insha??? Come on ppl I took time to search for his book, the poem and type all this:)