Dilawar Figar
Agarcheh poora musalman to nahiN lekin
MeiN apne deen se rishta to joRh sakta huN
Namaz o roza o hajj o zakat nah sahih
Shab e barat pathakha to choRh sakta huN
:)
MeiN apne deen se rishta to joRh sakta huN
Namaz o roza o hajj o zakat nah sahih
Shab e barat pathakha to choRh sakta huN
:)



Comments on this journal
well desi ji should be very healthy.
health experts are finding that anar's have a very high concentration of antioxidents and other good stuff
well i have to complain - mujhe anar nahin mila
ufffffffff................banda itna tau freindly jeesture dai na, ulta blame.....dekho duniya walo kam khud karta hai yeh and later behaving like innocent :#
cham cham karti aayi vo
cham cham kartichali gayi
me sindur leke khada tha
vo rakhi bandha ke chali gayi
:P
Mein kaan bandh kare li hoon. Patakhe aur bombs bahut chal rahe hian.
Jis din say NASEEB par wo ayee hoyee hay naik bakth
Uss din se meri zabaan par taalay paray howaay
Farmaaishoo ka ek samaandaar hay uskay paaas
Mujkoo hay apni jaan ke laalaay paraay howaay
Do you know what folks aik dafa is insan nai aisa chora kai..tsaunami uska hi nateja hai:P
and as for anaar or patakay meri koyee dukaan naahi so i m sorry, Amna ke ti adaat hay choornay ki..... :)
BTW tum kisi patakhay se kum to nahiN
:P